Lovisa Rengren Söderlind

09:00

Allmänt Permalink0

 
God morgon mina pärlor!
Kom knappt hem igår från Uppsala då SJ såklart hade stora problem med tågen... Fick hoppa på ett Upptåg och bli hämtad i Sala. Det löste sig ju men det är sjukt att allt bara tar stopp pga ett litet elfel. Dessutom så tog det SJ över 2h att komma på att dem kanske skulle ersätta tåget med buss... Ja, jag ska i alla fall ha tillbaka pengarna oavsett vad för det är bedrövligt.
 
Har en betydligt skönare dag framför mig idag, tack och lov! Ska alldeles strax dra ut till stallet och njuta av det underbara vårvädret som bara slagit till från ingenstans. Sitter i min nya skjorta från Gina Tricot som jag fyndade igår + en rosa som jag kan visa sen. Älskar skjortor för dem är så snygga, enkla och sköna! Dessa två skjortor bli mina nya tillskott i stallgarderoben :) Är fortfarande lite skeptisk till kvaliteten men det återstår att se. Jag tror dock inte att dem slår Gant ;)
 
 
Till top