Lovisa Rengren Söderlind

Monday morning

Allmänt Permalink0
 
Hej hej hej på er allihopa!
Nu är jag äntligen tillbaka efter en helg som varit ledig från bloggen. Det var ingenting planerat och berodde inte på en så kallas "bloggtorka" utan det bara blev så. Ledigheten var verkligen välbehövlig och nu är jag taggad till tusen på att vinna tillbaka alla mina läsares hjärtan. Förstår att det är tråkigt och kanske lite oseriöst att jag bara försvann sådär i några dagar utan att säga till men det finns bra anledningar som ni i framtiden kanske får veta.
 
Fredagen spenderades i stallet där jag fick ett fint pass på Dockan. Kvällen gav skratt och vindrickande med härliga vänner. Lördagen var mysig då jag, pappa och syrran käkade på vår favoritrestaurang i Uppsala: Trattoria Commedia! Och till sist, gårdagen. Tog det lugnt hela förmiddagen, myste ute i solen med vänner, käkade lunch och drack vaniljlatte ute på gården med Sabina, red ett grymt pass på Dockan igen och sedan var det dags för Världscupfinal i hästhoppning. Sverige hade bara en ryttare och det var duktiga Douglas (24 år) som fick till fina rundor men tyvärr halkade ner till 8:e plats.
 
Nu ska jag spendera dagen i Uppsala och plugga
 
 
Till top