Lovisa Rengren Söderlind

Blommor, smoothie och sannolikheter

Allmänt Permalink0
I morse var min säng så himla skön så när väckarklockan ringde snoozade jag i 30 minuter. Det är en lyx jag brukar förse mig med, att ställa klockan lite tidigare så jag har råd med att snooza länge. Det var dock inte väckarklockan som väckte mig sedan utan ett telefonsamtal från en vän. Så mycket bättre än en ekande Samsung signal!

Vid det här laget vet ni nog säkert mina rutiner redan, haha. Kliva upp, springa ner till min älskade kaffemaskin och fixa mig själv en latte innan jag sedan beger mig ut på en promenad med hunden. Idag lyxade jag till det lite med vanilj i latten och jag avnjöt den längre än jag brukar! Jag tyckte det var en great deal eftersom jag gjorde några benövningar i 3 cirklar när jag kom in från promenaden.
Sen fixade jag mig en lite extra fin frukost med en stor, härlig och krämig smoothie med fruktsallad på. Recept på min rosa dröm ska ni få sen!

Nu ska jag på något vis varva ner min hjärna efter allt sannolikhetsräknande!

Åker till Uppsala sen ikväll och träffar Sara för middag och bio :)

 
Till top