Lovisa Rengren Söderlind

Sedan senast

Allmänt Permalink1
Ojojoj, nu måste jag har slagit rekord i att inte blogga på länge!
Jag har nog aldrig varit ifrån en blogg såhär länge utan att stänga ner den. Det är alltså första gången jag gör "come back" på samma blogg. Och nu gör jag det mer vuxen, mognare, härdad och med lite bättre koll på mitt ostrukturerade men inrutade liv. (Det där sista går egentligen inte ihop men jag lyckas faktiskt kombinera dem båda och det blir någon slags balans i slutändan!)
 
Så, vad har då hänt sedan sist jag bloggade? Vi tar det i punktform med reservation att vissa detaljer utelämnas och vissa saker får ni inte alls veta, haha.
  • Jag är nu lägenhetsägare i en stor etta (som jag ändå kommer renovera till oigenkännlighet.)
  • Min mamma har kämpat igenom en stor operation som blev dubbel så stor mitt på operationsbordet. En riktigt järnlady som jag nu 3 veckor efter operationen ser promenera med bestämda steg och stavar. Helt sjukt vilken levnadsinstinkt hon har!
  • Jag har börjat DJa mera. Hela tre gånger sedan vi hördes senast faktiskt. Den ena gången roligare en den andra, haha!
  • Jag har träffat någon från Tinder i verklige livet. Helt sjukt eftersom jag gick in i Tinder-träsket med lite ironi och rastlöshet bara.
  • Long Island Ice Tea är min nya farliga craving! Tack Mackan (brorsans kompis) som introducerade mig in i fördärvet!
  • Jag har lyckats shoppa 4 ggr sedan jag fick lön (på 3 dagar...) Köp stopp nu Lovisa!
  • Jag har fått betyg B i matte utan att ens anstränga mig och är fortfarande chokad över detta.
  • Jag har börjat tänka mer på framtiden och till och med valt ut två program jag vill gå på Uppsala Universitet i framtiden. Socionom eller Politices!
  • Igår slogs jag av en grym idé som kanske blir till mitt första företag. Eller åtminstone så kommer det bli liv av det och senare utvecklas till ett företag!
 
#1 - - Elsa Ohrås:

Jättefin blogg! :)

Till top