Lovisa Rengren Söderlind

Casual but cool

Allmänt kläder, mode Permalink0
/ Sneakers / Fransväska / Franskjol / Vit tunika / Kjol / Stickad Tröja / Linne / Adidasjacka / Rosa väska /
/ Skor / Shorts / Byxor /
 
Pastell, fransar och tunikor hör ju våren till. Hur mycket regnet än öser ner idag så är det faktiskt vår och snart även sommar. Vem har sagt att vi ska vänta på solen? Nej, ingen och det tycker jag inte vi ska göra heller. Vi är så bra på att klä oss utefter väder men kan vi inte hoppa det i år? Det är ju trotts allt 2015. Nu trotsar vi vårvädret och kör på en somrig garderob tycker jag. Plocka fram dem ljusa kläderna, införskaffa ett par rosa byxor och våga bära en kjol med fransar. Det kommer kännas så mycket bättre i kroppen.
Jag själv har börjat plocka fram mina kjolar och tunnare koftor. Skinnjackan är redan väl använd för i år och mina somriga skor är på plats i skohyllan! Något jag däremot inte äger är en väska med fransar och just ett par rosa byxor. Jag drömmer mig bort till en vardagsstil som är casual men ändå så cool att den funkar på kvällen om något rolig äventyr skulle vänta runt hörnet.
Kom igen, nu kör vi!
Till top