Lovisa Rengren Söderlind

Casual but cool

Allmänt kläder, mode Permalink0

 
God morgon!
Vill ni veta hur det känns i mina ben idag? Jävligt stumt och stelt kan jag erkänna. Går som en vandrande pinne och det kommer säkert gå superb idag med mina ankelboots med klack på genom en stad av kullersten... Det är ju nämligen måndag och jag ska in till Uppsala för lite plugg. Förhoppningsvis har jag ett prov i matte som ligger där och väntar på mig. Hoppas jag får det gjort idag och att läraren inte glömt det (vilket brukar hända!).
 
Bär världens mest casual klädsel idag men piffar upp den med lite detaljer som jag älskar. Enkelt halsband och ett hemmafixat midjesmycke av pärlor. Älskar det så sjukt mycket! 
 
Bara för att man bär basplagg behöver man inte vara tråkig! Kör på makeup, hår och detaljer istället :)
 
Till top