Lovisa Rengren Söderlind

Cinnamon latte

Allmänt Permalink0

Wow, äkta aprilväder idag! Jag som trodde det var maj och dags för sommar. Så fel jag hade.
Idag känns sommaren väldigt långt bort men äsch, den som väntar på något gott... Nej, jag tänker inte ens avsluta den meningen för jag vill ha sommar nu! Men man kan ju inte alltid få som man vill, tyvärr.
I vilket fall så har jag jobb idag med. Mestadels av tiden spenderas inne (tack och lov för det!) med lekar och säkert lite pyssel. Tycker det är så mycket roligare att vara inne med barnen för då är man mer delaktig känns det som. Är på samma ställe som igår och det känns bra för jag gillar verkligen det stället. Kan rutinerna och känner igen barnen. Det underlättar kan jag säga.
Mina planer för dagen efter det är fika hos Sabina. Kaffe och bullar framför TVn blir det. Stallet sedan som vanligt och så får vi se om jag klämmer in gymmet där sent på kvällen. Behöver träna mage för det var ett tag sedan. Sen får vi se om mamma vaknar till under kvällen. Operationen hade gott bra så vitt dem kan säga i nuläget. En lättnad men jag tror inte på det riktigt fören hon vaknar och jag säga det själv.
 
Till top