Lovisa Rengren Söderlind

Sista dagen på 2014

Allmänt Permalink0
Hej hej alla fina!
Idag är det sista dagen på 2014. Kan ni förstå? Sista dagen på ett år som för mig har varit väldigt bra och roligt. Jag har varit på festivaler, flyttat, lärt känna nya underbara människor, tagit körkort och slutfört några kurser i skolan för att bara nämna några bra saker. Det känns som att det var vår igår, men så är det ju alltid på nyår tycker jag. Man kan aldrig förstå att året egentligen är över och imorgon börjar ett nytt. Men å andra sidan, vad är skillnaden? Ingen alls egentligen, det är bara slutsiffran i årtalet som ändras inte vi och inte livet.
 
Jag har i alla fall börjat 2014's sista dag med en stor kopp kaffe latte följt av en mysig promenad med hunden. Kickstartade sedan med en rejäl frukost och ett glas powersmoothie med spirulina i (därav den äckliga gröna färgen!) Fixar recept sedan för den blev godare än vad jag tänkt. Spirulina som är en alg tar ganska lätt över både i smak och färg så några stora mängder smoothie klarar jag inte av haha. Lyckades få i mig hela glaset och ny är jag superpigg på att köra iväg mot stallet!
 
 
Till top