Lovisa Rengren Söderlind

You gotta love politics

Allmänt Permalink1

God morgon!
Är så himla pepp nu på att blogga. Har fått en rejäl nytändning dem senaste dagarna. Kanske beror det på sommaren eller kanske kanske beror det på något hemligt som snarts släps!
Sen är jag taggad bara för att det är Almedalsveckan. Det är på tv ungefär dygnet runt nu och jag önskar verkligen att jag kunde vara där i egen hög person men jag måste ju jobba som alla andra. Trivs å andra sidan grymt bra på mitt jobb här men jag hade inte tackats nej att få åka till Visby nu!
 
Har nu suttit och kikat på debatter och läst artiklar medan jag ätit frukost. Det är rätt mycket man missar när man sover ändå under sådana här evenemang. Det finns ju ingen chans att man hinner mer ALLT! Jag är ju en sådan person att jag inte enbart följer "mitt" parti under denna vecka. Jag vill verkligen höra allt från alla. Enligt mig har man inte så mycket att komma med i politiken om man inte lyssnar på alla andra först!
 
Nej, nu ska jag pallra arslet ur tv soffan och ta bilen mot hoppträning. Sabina ska träna för Lotta Björe och jag ska filma :) Hoppas ni får en fin och solig tisdag!
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums!

Till top