Lovisa Rengren Söderlind

Sunday funday

Allmänt Permalink1

Hade en perfekt söndag igår inne i Stockholm!
Det var första gången jag fick träffa mamma efter operationen och det var så pirrigt innan. Jag visste inte alls vad som väntade inne i rum 28. Ett paket som skulle likna min mamma? En livlös och blekkropp? Så fel jag hade. Där inne låg mamma och såg nästan ut precis som brukar (förutom med alla slangar osv). Stannade i över 2h för tiden gick så fort.
Resten av gårdagen spenderades inne i centrala Stockholm med min älskade Jylice. Det var så himla länge sedan vi sågs nu och vi hade massor att prata om. Vi satte oss på Mocco vid Östermalm och fikade ett bra tag samt snackade vad som hänt i våra liv på sistone. Sedan promenerade vi genom staden i regnet under samma paraply och hamnade på Taverna Brillo. Väl där tog vi en cocktail och fortsatte snacka. En riktigt bra söndag med andra ord.
 
Hade ni en bra söndag?
#1 - - Sanna:

skönt att det gick bra, hälsa. Kram

Min söndag var helt okey, stugan, tömkörning av en unghäst och sen hemfärd ;)

Till top