Lovisa Rengren Söderlind

A weekend off

Allmänt Permalink0
Hej hej!
Jag har verkligen försökt få samma sprutt på bloggen som jag hade innan min dipp men det var mer jobb än jag väntat mig. Har haft så sköna och lugna dagar men ändå fullt upp. Ni vet när solen blir varmare och man vill njuta liiiite längre ute i solen och sedan har all tid runnit iväg. Mest spenderat timmarna i stallet och med vänner över en kopp kaffe och filmkväll.
Igår hade jag och Sabina filmkväll med popcorn och drink. Så underbart att bara slappa hemma i soffan och inte bry sig om något.
Idag har varit lite mer stressat då pappa åkte in akut på sjukhus igår. Han har opererats under dagen för blindtarmen och allt gick väldigt fullt. Detta + andra saker i livet gör ju att man stressar undermedvetet även fast man tycker att man är rätt lugn. Så det har varit så himla skönt att bara släppa plugget och bloggen ett par dagar och jag ska verkligen försöka ta mig i kragen nu angående bloggen för jag älskar ju verkligen att blogga!
 
Nu ska jag finna energi med familj, vin, tilltugg och varmt bad!
 
 
Till top