Lovisa Rengren Söderlind

+ Family +

Allmänt Permalink0

 
Hej hej kära läsare!
Är hos mamma sen igår med syrran. Så himla härligt att vara här och bara "slappa" (förutom ett mördarpass ute på hinderbanan...). Jag, Linn, mamma och hunden tog oss en sväng ut till nya hinderbanan här i Östhammar och körde järnet. Så himla kul träningsform eftersom att man bara leker runt medan pulsen går upp till tusen och hela kroppen får träna. Gillar det här med funktionell träning då man använder sig av naturmaterial och så. Jag lyckades gå armgång hela vägen, springa upp för en lutande vägg och lyfta stora traktordäck. Visar film sen när jag laddat över dem till datorn!
 
Sen mötte vi upp mormor för en lunch på ett mysigt café och pratade. Så mycket som händer just nu i familjen så vi fick oss ett bra snack. Vi är ju ändå riktiga järn-ladys i vår släkt. Vi är så himla starka men vi har på senare tid verkligen lärt oss att prata om saker vilket tidigare har varit lite svårt. Tiden är nog inne för att ta tag i sådana saker just nu. Än så länge tänker jag inte gå in på ämnet specifikt men sinom tid kommer ni också alla att få veta. I vilket fall så är det mysigt att vara här!
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg med ett glas bubbel :)
 
Till top