Lovisa Rengren Söderlind

Fredagsfrulle

Allmänt Permalink1
 
God morgon!
Tanken var att jag skulle gå upp tidigt och gymma innan jobbet idag men det planen körde jag rätt ner i avgrunden när snoozade klockan och begravde mig i täcket igen. Avskyr verkligen att misslyckas med en plan men jag vet ju att min PMDS spökar så jag får helt enkelt gilla läget och acceptera att denna vecka har varit en lite latare vecka med bara ett pass på gymmet. Jag har ju inte legat helt på latsidan eftersom jag varit i stallet varenda dag. Igår höll jag till exempel på att somna uppe på hästryggen när jag skrittade, haha. Snacka om utmattad tjej då!
 
Nu ska jag strax börja jobbet men som vanligt laddar jag upp med en underbar frukost! Det är så guld värt att gå upp lite tidigare för att hinna äta en stadig frukost i lugn och ro. Man förstör verkligen kroppen av att hoppa över frukosten eller bara kasta i sig den i stress. Nej fy, ta tag i frukosten nu mina kära läsare!
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Till top