Lovisa Rengren Söderlind

New Classics by Gina Tricot

Hästliv kläder, mode, outfit Permalink1

Vad tycker ni om mina nya skjortor då?
Fyndade dem på Gina Tricot igår då dem hade 2 för 1 på skjortorna ur New Classic kollektionen. Kunde inte hålla tassarna borta från dem då jag verkligen behövde lite nytt till min stallgarderob. Jag tycker nämligen att det är assnygg och respektfullt att ha skjorta i stallet. Det är faktiskt ganska praktiskt då dem är alldeles lagom varma och luftiga. Såklart man kanske inte går runt med en skjorta i den värsta sommarvärmen men jag kommer använda dessa så mycket jag kan.
Har tidigare aldrig använt skjorta i stallet bara för att jag varit för snål för att införskaffa en men här om dagen tog jag min Gant till stallet och nu är jag fast forever. Är ju dessutom uppväxt i en "skjorta och kavaj" familj haha. Min pappa brukade mocka mina boxar iförd det vilket säger lite om hur knäppa vi är i min familj.
Kvaliteten återstår att se men jag uppdaterar er om det efter första tvätten ;)
 
Skynda nu till närmaste Gina Tricot och råffa åt dig två till sig själv. Finns i vitt, klarrosa och ljusgrönt också!
PS: Något små över bysten!
#1 - - purposes.blogg.se:

Jag tycker det är skit snyggt !^^

Till top