Lovisa Rengren Söderlind

Time to dance

Allmänt Valborg Permalink1
 
Hej hej och god morgon på denna festliga dag!
Idag är det sista april, nämligen Valborg och den ska som vanligt firas i allra käraste Uppsala. Min gamla hemstad som jag ibland saknar så otroligt mycket. Ska bli riktigt kul att få spendera en dag som denna där med Sabina. Vi har en massa planer men om vi håller oss till dem återstår att se. I natt kommer vi i alla fall att dansa loss på något dansgolv inne på Birger Jarl där vi bokat bord.
Vi gick upp så tidigt i morse för yours truly hade liksom inte packat eller någonting igår så det fick jag ju göra nu på morgonen. Tur att jag är effektiv när jag måste.
Nu ska vi alldeles strax bege oss med full bil, en massa dricka och hög partymusik i min lilla KIA!
 
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

vad snyggt! :)

Svar: Åh, tack! :)
Lovisa Rengren Söderlind

Till top