Lovisa Rengren Söderlind

You deserve more than you think

Allmänt eleven.se, skönhet, smink Permalink0
Hej svejs!
Idag kom paketet från Eleven.se som jag beställde i tisdags som present till mig själv. Riktigt snabb service må jag säga!
Älskar att få paket oavsett om det är från någon annan eller från mig själv, haha. Jag valde i alla fall länge och noga vilka produkter jag skulle beställa och det slutade med saker som jag verkligen behövde men också ville ha.
 

Köpte ett värmeskydd från Organix som jag hoppas är väldigt bra. En välbehövlig ögonkräm, Clarins bästa läppglans och en liten ögonskuggepalett från Revlon. Det ska bli spännande att testa allt imorgon på festen!
 
Såhär ser ögonskuggorna ut på huden. Väldig jordnära och fina som jag gillar att ha det!
 
Clarins outstanding läppglans har en luddig topp där själva läppglanset kommer ut ifrån. Gör läpparna gudomligt mjuka och fina!
 

Tog den ljusaste nyansen Petal Shimmer!

Sen köpte jag också lösfransar idag på Kicks till festen imorgon!
 

Ni hittar alla produkter från Eleven här

Till top