Lovisa Rengren Söderlind

Feels like home

Allmänt Flytta hemifrån Permalink0
God morgon på er!
Vaknade redan vid halv sju i morse eftersom jag och Sabina tog ut hästarna idag. Rätt tur för annars hade jag då aldrig klivit upp ur sängen idag, haha. Lill-hingsten i stallet drog mig på släp ut i hagen. Gruset bara gled under skorna och den där lilla ponnyn är knappt 1m hög...! Helium är hans namn förresten och det passar alldeles utmärkt på honom.
 
Så fort vi kom hem så slängde vi oss ner i soffan och slog på en film. Vi såg American Sniper och fy bubblan vad grym den var! Nu har vi precis också käkat frulle. Det känns liksom ovanligt bra att vakna upp såhär i min egna lägenhet. Möblera hur man vill, ha hög musik och gå runt i underkläder (tyvärr funkar inte riktigt mina persienner...). Igår satt vi liksom ute på balkongen i kvällssolen och drack rödvin. Det kändes bara så rätt och lätt!
 
 
Till top