Lovisa Rengren Söderlind

Off to work

Allmänt Flytta hemifrån Permalink0
 
Hej hej alla fina!
Tänkte uppdatera lite snabbt nu innan jag drar iväg till jobbet. Är fortfarande lugn och har inte börjat störtböla för att jag flyttat, haha. Man har ju hört många sådana historier om folk som bara grinat i flera dagar när dem flyttat. Men å andra sidan är jag ju van att flytta så det är väl därför. Detta är nu min 13:e adress och 3:e stad!
 
Ska fixa ljusa och fina bilder på lägenheten om jag hinner efter jobbet om ljuset vill vara på min sida. Annars får ni det en annan dag.
 
Ser nu också såhär första dagen efter inflyttning att det behövs inhandlas en del detaljer och smarta saker. Mina väggar är alldeles för tomma just nu. Tur att mamsen kommer och hjälper till med sitt estetiska öga på onsdag.
 
 
 
 
Till top