Lovisa Rengren Söderlind

Summer -15

Allmänt Permalink0
Mina planer för sommaren: Jag kickstartar sommaren 2015 med nytt jobb och ny bostad. Sådant där nyttigt som egentligen hör hösten till då man ändå mest vill vara inomhus. Kommer såklart spendera många timmar inne med att måla om, smårenovera och möblera. Nöjesflödet är extremt oplanerat för tillfället och det känns himla skönt. Bara ha tid hemma med vänner och familj för att sedan hitta på små spontana saker som lyfter vardagen. Ja, sen ska jag ju inte glömma att nämna att jag just nu är på väg till Prag med mina syskon och pappa som han bjudit med oss på! Jag känner även på mig att sommaren kommer föra med sig möjligheter att klättra uppåt i livet vad häller projekt osv
 

Ett glas vin i fönstret medan jag, @brittonfrost och @ermafrells väntar på vår middagsgäst @emmaonthalow

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Aug 4, 2014 kl. 11:42 PDT

Bästa sommarstället? Hur mycket jag än älskar att resa och festa på hippa klubbar under sommaren så finns det inget som slår kära Västernorrland en varm sommardag. Där finns stora delar av min släkt och gamla vänner. Att njuta av sommaren i Höga Kustens fina natur, läskande kall dricka och ett svalt dopp i havet är inte helt fel. För att inte tala om ljumma sensommarkvällar inbäddad i en filt och grilla god mat. Eller att uppleva Slåttdalsskrevan och äta fika mitt ute i nationalparken!

 

Mäktigt 🌄

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Aug 19, 2013 kl. 1:18 PDT

 

Underbar dag med båttur ut till Sveriges högsta ö Mjältön. Lunch, vandring till toppen och bad med familjevänner ❤

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Aug 18, 2013 kl. 9:23 PDT

 

Slåttdalsskrevan 🙏

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Aug 16, 2013 kl. 10:57 PDT

Här badar jag helst? I havet. Det finns inget som känns så uppfriskande och fritt som att skära ytan och glida ner som ett spjut i havets kalla vatten. Tacka vet jag varma sjöar men havet kommer alltid vara högts upp på listan över vart jag badar.

 

Saknar redan båtturerna i Norrland ❤

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Aug 19, 2013 kl. 1:14 PDT

Hur länge ska du vara ledig? Helt oklart! Nu är jag ju borta i Prag i fem dagar och sedan börjar jag nya jobbet så det kommer nog bli knapert med lediga dagar denna sommar.

Vad ser du mest fram emot? Att flytta till min första egna lägenhet såklart. Älskar att renovera, möblera och styla. Ska bli så himla skönt att kunna göra det helt fritt och efter mina egna premisser. Sen så ser jag ju såklart fram emot mycket tid med underbara vänner!

 

Kvällsparty i poolen med @tjattechiquita

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Aug 16, 2014 kl. 11:48 PDT

 

Posh and Baby are on their way to take over Uppsala! 💎🌸🌟

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Aug 15, 2014 kl. 10:04 PDT

 

Gangstalove @molliieandersson @gustafssonmaja

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Jul 12, 2014 kl. 12:40 PDT

Vad kommer du köpa inför semestern? Ingenting! Nu blir det till att inhandla välbehövliga saker till min tomma lägenhet. T.ex en soffa så jag slipper sitta på golvet, eller kanske bestick så jag inte behöver äta med händerna. Det blir så jobbigt om man lagar pasta eller soppa... Haha.

Det här lyssnar jag på i sommar? Jag kommer definitivt utöka mina spellistor med mer hiphop och lite nya godingar från våra Svenska artister. Annars kommer dem lugna indiepopen alltid följa med. Det hör sommaren till!

Favoritsommardoft? Måste vara havets friska doft i blött hår. Eller när Syrenerna blommar. I parfymväg så är ju Marc Jacobs kung av somriga dofter men tyvärr så äger jag ingen sådan själv...

Hur kommer du att göra dig illa? Äventyrlig och våghalsig som jag är kommer jag säkert anta en utmaning av tjejerna i stallet och slå halvt ihjäl mig på kuppen. Än så länge har jag klarat mig bra även fast jag ridit barbacka och utan träns bak och fram på en 175cm hög häst... Fråga mig inte varför!

 

I have 99 problems but fear of falling off a big horse ain't one! #JagRamladeInteAvJagKolladeBaraUnderlaget

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Okt 15, 2014 kl. 5:37 PDT

Vad oroar du dig för? Allt! Jag är en väldigt orolig själ. Mest av allt är jag orolig för mamma såklart men än så länge tacklar hon livet bra. Jag oroar mig också för kostnader kring ny bostad och allt som tillkommer. Min värsta oro genom livet är att bli tjock, ensam och inte kunna förverkliga mina drömmar. Det oroar mig varje dag!

Hur kommer du minnas din semester sen i september? Säkert lite sådär mysig och lagom med små roliga glimtar av galenskap från någon fet fest. Jag tror även att jag kommer se tillbaka på sommaren med ett stort leende eftersom jag funnit sådana fantastiska vänner!

 

Snygga, starka och stabila. ALLTID 👌@ericssonmariaa @sabinaboijesjo @molliieandersson

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Jul 26, 2014 kl. 12:48 PDT

Den ultimata sommardagen: Svårt att föreställa mig den eftersom det bästa ofta är spontant. Jag skulle väl i alla fall vilja att den innehöll en snabb motorbåt, mousserande vin, goda vänner och framför en öppen eld ute på några klippor med filtar, öl och musik.

 

Utan hästar får man kompensera med lyx! 💎⭐️

Ett foto publicerat av 💎 Lovisa 💎 (@lovisalibell) Maj 17, 2014 kl. 8:37 PDT

Till top