Lovisa Rengren Söderlind

Coconut smoothie bowl

Allmänt recept Permalink1
 
//Recept//
1 banan
1 dl frysta hallon och blåbär
1 näve spenat
½ / 1 msk hampaprotein
Vaniljpulver
2 dl kokosmjölk
Toppa med kokos och mullbär
 
Är just hemkommen från en lång dags jobb. Detta var verkligen vad jag behövde för att fylla på med energi. Älskar ju smoothies och man kan få dem riktigt fullproppade med nyttigheter utan att rulla fram efteråt. Det måste ju vara det bästa med just smoothies, man blir inte för mätt.
Nu laddar jag om för stallet ikväll och lite plugg. Det blir lättjobbat för jag hann fixa undan lite Sociologi på jobbrasten, effektiv ni vet! Måste ändå hitta mycket mer bakgrundsinformation innan jag kan skriva ihop allt men det får bli i helgen för vet ni vad? På fredag ska denna tjej stå bakom DJ båset i Avesta. Japp, ni hörde rätt och jag mår illa bara jag tänker på det. Jag har nämligen inte DJat på över ett år och nu ska jag spela före Allyawan som kommer hit och ska gigga. Så ikväll vet jag vad jag gör... Lyssnar igenom all min musik och tränar som tusan för jag vägrar skämma ut mig i denna lilla stad. Det är på något sätt värre att göra bort sig i en liten stan än i en stor.
 
#1 - - Hemma Hos Felicia:

Ojj så gott! :)

Till top