Lovisa Rengren Söderlind

Gym session done

Allmänt gym Permalink0


 
Visst var jag snygg på gymmet idag?
Älskar färger för jag blir själv mycket mer pigg och taggad på att prestera då. Skittråkigt att träna när man känner sig ful. Då går ju hela självförtroendet i botten från början vilket leder till halvdan träning från start. Halvdant var idag motsatsen till vad jag och Maria presterade. Vi var röda som tomater, skakade som björkris i musklerna och svettades som grisar! Jag ramlade nästan till och med för att benen var så trötta efteråt, haha.
Vi tog oss i alla fall till närmaste Café och åt lunch direkt efter. Jätte mysigt och gott att bara käka en fräsch stor sallad och snacka. Är så nöjd med mig själv efter detta mördar-benpass!
 
Dem tre roligaste och effektivaste övningarna idag!
 
Till top