Lovisa Rengren Söderlind

Morning cleanse

Allmänt Permalink0
 
God morgon!
Är full av energi såhär en solig lördagsmorgon. Tog en sovmorgon som var extremt välbehövlig efter tre dagar på resande fot. Hunden hoppade upp och myste lite också innan det var dags för frukost. Älskar min hund så enormt mycket så jag vet liksom inte ens vad jag heter.
Enda sedan igår har jag kört på en liten cleanse för kroppens skull. Ska köra den hela dagen och imorgon också! Det är alltså ingen slags fasta jag gör utan jag äter endast helt rena produkter. Massa frukt, färska juicer, sallad, ägg, kalkon, nötter, mandelmjölk och te. För att få i lite extra protein har jag hampa eller spirulina. Känns så himla skönt eftersom man varit på kryssning och ätit en massa mat, snacks och druckit drinkar.
Nu bär det av mot stallet för fix där och fotografering av hingsten. Jag har kameran med i högsta hugg så ni kommer få behind the shoot bilder sen!
 
Till top