Lovisa Rengren Söderlind

Morning glory

Allmänt Permalink1

 
En ledig måndag det var länge sedan jag hade!
Ställde klockan redan på 07:00 för att vara beredd på jobb. Man får liksom alltid jobb tidigt på morgonen om man inte blivit bokad någon dag innan. Klockan blev kvar över och inget sms hade kommit men jag vågade ändå inte somna om. Ställde klockan på halv åtta. Inget sms då heller. Då rullade jag in mig i täcket, somnade om och vaknade strax efter nio istället. Jag ska inte sticka under stolen med att det var så himla skönt att vakna upp till en ledig måndag. Vem skulle inte älska det? Nu får jag bara hoppas på att jag får jobb varje dag resten av maj för annars kommer lönen krympa något enormt och det passar verkligen inte just nu när så mycket händer i mitt liv. Är en väldig stressad person när det gäller pengar och karriär tyvärr... Måste skärpa mig på den fronten för vissa saker kan man ju inte styra över!
I vilket fall så firar jag denna lugna måndag med frukost i soffan framför ett nytt talkshow koncept som HM släppt i samarbete med hoppryttaren Malin Baryard. Det var liksom på tiden! Ni kan se avsnitt 1 HÄR och sedan följa länkarna till resterande avsnitt!
 
Hoppas ni läsare får en fin måndag!
Och förresten, kommentera gärna vad för slags inlägg ni vill se mer av på bloggen.
 
#1 - - - ERICA -:

Men åh vilken mysig morgon detdär såg ut att vara!!
Ha en bra dag, kram

Svar: Den var fantastiskt mysig! Ett hett tips faktiskt :) Gå upp tidigare och ta en låååång smarrig frukost! Det förbättrar vilken dag som helt. Kram
Lovisa Rengren Söderlind

Till top