Lovisa Rengren Söderlind

Nya tider

Allmänt Permalink1
 
Oh my god! Nu händer det mycket i mitt liv alltså. Eller egentligen inte såå värst mycket men några stora saker är på G att hända i mitt liv. Så himla kul men samtidigt ångestfyllt. Det krävs mod för att släppa in nya saker i livet och ändra sina rutiner och verkligen bli vuxen på riktigt.
Som jag berättat innan har jag ju varit och tittat på en häst. Vet än så länge inte hur det blir med den för ägaren skulle bestämma sig kring månadsskiftet. Men att jag ens varit och tittat på en häst alldeles själv och planerar att ha häst själv är ju så roligt. Man känner sig så självständig när man klarar sådant själv och inte föräldrarna att förlita sig på jämt och ständigt. Ja, det var en stor sak. Nu över till nästa...
Jag kommer nog inom kort köpa mig min alldeles egna lägenhet! JA NI LÄSTE RÄTT! Ska skriva kontrakt nu i veckan och pappa är bortrest (bra timing eller, haha?!). Får ont i magen av att bara tänka tanken för jag är så otroligt fäst vid mina föräldrar så jag skulle helst vilja bo hemma hela livet.
Och till det sista som jag också nämnt innan. Nytt jobb! Måste verkligen ta tag och ringa mitt nuvarande jobb men minnet är kort som sagt. Får sätta en påminnelse till imorgon så jag verkligen gör det. Ingenting är ju spikat men som det ser ut nu börjar jag i juni på nya fräscha Willys i Avesta.
Japp, det blev en småstadsbrud av mig helt enkelt. Men det gör mig ingenting just nu för det känns så bra här i lilla Avesta.
#1 - - Sanna:

Men vad roligt att läsa, kul att du har så mycket på G.
Spännade med hästen oxå, håller tummarna för dig!

Svar: Ja det är skitkul Sanna! :) Tack, håll tummarna hårt! Kram
Lovisa Rengren Söderlind

Till top