Lovisa Rengren Söderlind

Workaholic

Permalink0
Vill bara börja med att säga att ni läsare är fantastiska. Ni hänger med och läser även om jag inte presterar på topp så som jag vill! Jag har prioriterat att sova och jobba denna vecka och det ungefär så långt energin har räckt. Med detta nya stadie i livet då ens närstående drabbas av cancer så blir man utmattad. Jag har tyvärr ignorerat det en del och jobbat järnet vilket har resulterat till att jag varit nära på att lägga mig på golvet och skita i allt. Men jag har bitit ihop för jag vet att all stress snart är över. Just nu jobbar jag på dagarna, pluggar på rasterna och är i stallet på kvällarna. Helt galet! Idag är sista dagen för veckan. Längsta dagen på 8h. Tur att barnen än lugna och helt fantastiska idag :) 

Ikväll ska jag sätta mig i en jävligt jobbig sits... Jag ska (kanske) DJa och jag mår så illa för jag är livrädd, haha!
Till top