Lovisa Rengren Söderlind

Yummie recipe

Allmänt recept Permalink0

 
Allts, wow! Vad god middag jag slängde ihop idag!
Somnade på soffan efter att ha kikat på serier och kunde inte förmå mig att kliva upp och laga middag idag. Detta är helt klart den segaste söndagen på länge länge länge... Tur att jag hade missat tre avsnitt av The Vampire Diaries som jag nu legat och kikat på med min hund. Känner mig så himla lat, haha.
Jag slängde i alla fall ihop en otroligt god middag som gick supersnabbt och dessutom är väldigt hälsosamt. Det blev en pizzainspirerad omelett. Yes, ni hörde rätt. En omelett som man fyller precis som en pizza!

Recept:
3 ägg
2-3 skivor ost
3 skivor tomat
½ burk tonfisk
1 dl räkor
Havssalt
Oregano
Pizzakrydda
 
Blanda äggen och stek i en panna som tål att stå i ugnen. Stek dem till nästan helt klara och lägg på fyllningen. Krydda på och ställ in i ugnen på ca 250 grader till osten smält och fyllningen blivit varm. Woila!
 
Till top